100 % Review Forum Reviews. Want one?
Re: Reviews. Want one?14 Years AgoPlease can you review this poem of mine.. the story in it overpowers the poem, but its a true story.. The poem is called "Emma T"
heres the link Thankyou |
|
Re: Reviews. Want one?14 Years AgoUh yeah!!!!!!!!!!!!!!! people are always saying, "Oh nice book, nice poetry, or like nice whatever.!" I want an honest review!!!!!!!1 please lookk at my books, The Prince Bride and My Little Ghost Friend!!!!! those are my two biggies!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Re: Reviews. Want one?14 Years AgoI would love to have you review my work...honesty would be appreciated...Thanks...
|
|
Re: Reviews. Want one?14 Years AgoSure Sure I'd love a review. If yuh want I will review you too.
|
|
Re: Reviews. Want one?14 Years AgoWhat I've got written of my story "The Trouble With Actual Organs" could use some fresh eyes. It's scifi/mystery/supernatural.
|
|
Re: Reviews. Want one?14 Years Agocould you review any of my works please
|
|
Re: Reviews. Want one?14 Years AgoIt would be great if you reviewed any of my poems. Thank you kindly! ^_^
|
|
Re: Reviews. Want one?14 Years AgoYes, I'd love your reviews. I'm writing a romance novel, and have posted several chapters. Please tell me what you think about it!
For anyone else reading this: if you're interested in exchanging reviews, add me as a friend & send me a read request. |
|
Re: Reviews. Want one?14 Years AgoI would absolutely love reviews on my book. It's the first out of a sci-fi series. Please let me know what you honestly think of it. :)
|
|
Re: Reviews. Want one?14 Years AgoAny reviews on any of my writing would be appreciated greatly.
|
|
|
|
Re: Reviews. Want one?14 Years AgoI could definitely use some constructive criticism on my most recent poems! *o*
|
|
Re: Reviews. Want one?14 Years AgoI would like you to review my story.YOU ARE MY LUCK
Would you please |
|
Re: Reviews. Want one?14 Years AgoHI would you read my new story?
"YOU ARE MY LUCK" Jeny |
|
Re: Reviews. Want one?14 Years AgoAlways looking for a good or bad review look forward to what you have to say
|
|
Re: Reviews. Want one?14 Years AgoI do need reviews :) Not many people ever review my writing, so i't difficult for me to change. I need constructive criticism ^-^
|
|
Re: Reviews. Want one?14 Years Agoi would love a review, any review helps.
|
|
Re: Reviews. Want one?14 Years AgoPlease review Mr.illustrious for me
|